Java קורס פיתוח מודים - 1415
כיתות ז׳ ומעלה: ימי שני 16:45 32 מפגשים
תאור הקורס
במהלך הקורס נלמד לעומק כל מה שצריך כדי להכין מודים למיינקראפט. נתחיל משפת ג׳אווה, שפת תכנו מונחת עצמים פופולארית בה כתוב המשחק. נלמד על המבנה של פרויקט ג׳אווה ואיך לחקור אותו. נשתמש בזה כדי לחקור את המשחק מיינקראפט. אנחנו נשתמש בממשק המודים fabric, וב fabric api כדי להוסיף דברים משלנו למשחק, החל מפריט פשוט, ועד למימדים חדשים. בנוסף, נלמד ליצור מודלים בתלת מימד בעזרת התוכנה blockbench. בסוף הקורס, נצא עם מיומנויות תכנות ברמה גבוהה, ומוד שיצרנו לגמרי בעצמנו שאותו נוכל לשתף חברים. שיעורים 1-7 מבוא ל-Java. נלמד על קונפסטים חשובים בתכנות מונחה עצמים, ואיך הם באים לידי ביטוי במשחק. שיעור 8 - הכנת המוד ניצור את המוד הראשון שלנו, ונכין את סביבת העבודה שלנו לעבודה עם מיינקראפט. שיעור 9 - יצירת פריט נוסיף את הפריט הראשון שלנו למיינקראפט בעזרת ממשק fabric api, ונלמד על שפת json. שיעור 10 - פריטים מיוחדים נלמד על סוגים שונים של פריטים, ונגרום לפריט שהוספנו לירות כדור אש. שיעור 11 - יצירת בלוק נוסיף את הבלוק הראשון שלנו למיינקראפט. שיעור 12 - ארגז כלים חלק א נוסיף חומר חדש ממנו יהיו עשויים כלים במשחק, ונוסיף מעדר, גרזן, חרב, את חפירה ומקוש שעשויים מחומר זה. שיעור 13 - ארגז כלים חלק ב נעצב את הכלים ונוסיף להם מתכון בעזרת שפת json. שיעור 14 - תוספות למוד נלמד ליצור קבוצת פריטים חדשה במחסן, ונוסיף מתכונים ושלל לפריטים שיצרנו. שיעור 15 - שריון חלק א בשיעור זה נוסיף שריון חדש למשחק שעשוי מהחומר שיצרנו. שיעור 16 - שריון חלק ב בשיעור זה נעצב את השריון שיצרנו, ונוסיף לו מתכון. שיעור 17 - בלוקבנץ' נלמד להשתמש בתוכנת בלוק בנץ', וניצור מודל עבור בלוק שישגר אותנו למימד שנוסיף בהמשך הקורס. שיעור 18 - פורטל נוסיף את הבלוק בעל המודל התלת מימדי שיצרנו למשחק. שיעורים 19 ו20 - biomes בשיעורים אלו, נוסיף ביומה חדשה למשחק, ונגרום למשחק לחולל אותה בעולם. נלמד לחקור את הקוד של מיינקראפט על מנת לעזור לנו בתהליך זה. שיעור 21 - Structure Blocks נלמד מה הם Structure Blocks במיינקראפט, וכיצד משתמשים בהם על מנת להוסיף מבנה למשחק. שיעור 22 - מבנים נוסיף את המבנה שיצרנו לביומה שלנו. שיעורים 23 ו24 - יקומים נלמד להוסיף יקומים חדשים למשחק, וניצור יקום שעשוי לגמרי מהביומה שיצרנו. שיעורים 25-29 - בעלי חיים נלמד להוסיף בעל חיים למשחק, נלמד לעצב איך בעל החיים חושב, ונשתמש בבלוק בנץ' על מנת לעצב אותו. לאחר מכן, נלמד לזמן את בעל החיים בתוך העולם שלנו. שיעור 30-32 - פרויקט סיום