Java קורס פיתוח מודים במיינקראפט - 1410
כיתות ז׳ ומעלה: ימי חמישי 18:00
מקומות פנויים
תאור הקורס
• הקורס מיועד למתחילים ללא ידע מקדים בתכנות. • שפת תכנות: JAVA. • תוכנות בהן נשתמש: Minecraft, Eclipse, GIMP נלמד כיצד ליצור מודים במיינקראפט באמצעות שפת התכנות JAVA, ובאמצעות העורך הגרפי GIMP. הקורס מקנה כישורי תכנות בסיסיים, מיומנויות בעיצוב גרפיקה וכישורי פתרון בעיות תוך פיתוח מודים ייחודים במיינקראפט! מפגש 1: הכנת סביבת העבודה • התקנת סביבת עבודה: Minecraft, Eclipse, GIMP מפגש 2: היכרות עם JAVA • היכרות עם אקליפס: יצירת packeges וclasses • מהי פונקציית main. • משתנים מפגש 3: JAVA • המשך- משתנים • מחרוזות מפגש 4: JAVA • פונקציות: פרמטרים, ערכי החזרה מפגש 5:JAVA • עצמים. • בנאי, עקרונות תכנות מונחה עצמים, תכונות של עצמים מפגש 6: הכנה לקראת בניית המוד הראשון • יצירת הפרוייקט: פתיחת הpackeges והclasses הדרושים לנו למהלך העבודה • התמודדות עם שגיאות באקליפס מפגש 7: item- chicken ingot • מהו מוד? התחלת בניית המוד הראשון: ITEM . נבנה מטיל חדש בשם chicken ingot. • נוסיף את המטיל בקוד מפגש 8: item-chicken ingot • עיצוב המטיל, התאמות בקוד, ובדיקה של הפריט החדש במשחק. מפגש 9:block • נגדיר block חדש במשחק בקוד. נגדיר אותו כך שייווצר מהפריטים שיצרנו בשיעורים הקודמים. מפגש 10:block • עיצוב הבלוק, התאמות בקוד ובדיקה של הבלוק במשחק. מפגש 11: פרויקט יצירת ארגז כלים • ניצור גרזן מפגש 12: פרויקט יצירת ארגז כלים • ניצור מכוש מפגש 13: פרויקט יצירת ארגז כלים • מעדר ואת חפירה מפגש 14: פרויקט יצירת ארגז כלים • חרב מפגש 15: • שריון מפגש 16: • יצירת tab שמחזיק את כל המודים שיצרנו • סיכום