top of page
לא זמין

קורס פיתוח מודים - 1412

כיתות ז׳ ומעלה: ימי שישי 14:00 24 מפגשים

  • הסתיים
  • 2,400 שקלים חדשים
  • f59158be-2ad5-44fc-a0b9-d7ec3ec08244

מקומות פנויים


תאור הקורס

• הקורס מיועד למתחילים ללא ידע מקדים בתכנות. • שפת תכנות: JAVA. • תוכנות בהן נשתמש: Minecraft, Eclipse, GIMP נלמד כיצד ליצור מודים במיינקראפט באמצעות שפת התכנות JAVA, ובאמצעות העורך הגרפי GIMP. הקורס מקנה כישורי תכנות בסיסיים, מיומנויות בעיצוב גרפיקה וכישורי פתרון בעיות תוך פיתוח מודים ייחודים במיינקראפט! מפגש 1: הכנת סביבת העבודה • התקנת סביבת עבודה: Minecraft, Eclipse, GIMP מפגש 2: היכרות עם JAVA • היכרות עם אקליפס: יצירת packeges וclasses • מהי פונקציית main. • משתנים מפגש 3: JAVA • המשך- משתנים • מחרוזות מפגש 4: JAVA • פונקציות: פרמטרים, ערכי החזרה מפגש 5:JAVA • עצמים. • בנאי, עקרונות תכנות מונחה עצמים, תכונות של עצמים מפגש 6: הכנה לקראת בניית המוד הראשון • יצירת הפרוייקט: פתיחת הpackeges והclasses הדרושים לנו למהלך העבודה • התמודדות עם שגיאות באקליפס מפגש 7: item- chicken ingot • מהו מוד? התחלת בניית המוד הראשון: ITEM . נבנה מטיל חדש בשם chicken ingot. • נוסיף את המטיל בקוד מפגש 8: item-chicken ingot • עיצוב המטיל, התאמות בקוד, ובדיקה של הפריט החדש במשחק. מפגש 9:block • נגדיר block חדש במשחק בקוד. נגדיר אותו כך שייווצר מהפריטים שיצרנו בשיעורים הקודמים. מפגש 10:block • עיצוב הבלוק, התאמות בקוד ובדיקה של הבלוק במשחק. מפגש 11: פרויקט יצירת ארגז כלים • ניצור גרזן מפגש 12: פרויקט יצירת ארגז כלים • ניצור מכוש מפגש 13: פרויקט יצירת ארגז כלים • מעדר ואת חפירה מפגש 14: פרויקט יצירת ארגז כלים • חרב מפגש 15: • שריון מפגש 16: • יצירת tab שמחזיק את כל המודים שיצרנו מפגש 17: בשיעור זה נסיים את הכנת הפריט שלנו - שרביט קסם שיורה כדורי אש. מפגש 18: בשיעור זה נוסיף למשחק בלוק חדש, שישמש אותנו בהמשך להכנת מתכונים מיוחדים למוד שלנו מפגש 19: בשיעור זה נלמד להוסיף סוג כלים חדשים למשחק מפגש 20: נלמד להוסיף סוג חדש של שריון למשחק מפגש 21: נלמד להשתמש בתוכנת בלוק בנץ', וניצור מודל עבור בלוק שישגר אותנו למימד שנוסיף בהמשך הקורס מפגש 22: נוסיף את הבלוק בעל המודל התלת מימדי שיצרנו למשחק מפגש 23: בשיעור זה נלמד להוסיף סוג חדש של biome (ביומה) למשחק מפגש 24 נלמד לגרום למשחק לחולל את הביומה שלנו בעזרת הבלוקים והכללים שאנחנו נבחר, ונעצב אותו כרצוננו שיעור סיום


bottom of page