top of page
לא זמין

ללמוד לתכנת בעזרת מיינקראפט - 328

כיתות ג'-ד' 24 מפגשים - יום ראשון 16:45

  • הסתיים
  • 2,100 שקלים חדשים
  • c177a44a-202f-473c-91a2-4be0cc8654a1

מקומות פנויים


תאור הקורס

קורס מוכח עם הצלחה יוצאת דופן! קורס תכנות באמצעות מיינקראפט - קורס חוויתי וכיפי בסביבה אונליין לתלמידי כיתות ג'-ד'. בקורס נלמד לתכנת את המשחק האהוב מיינקראפט משך הקורס 6 חודשים, 24 מפגשים המטרות של הקורס: לימוד תכנות באמצעות בניית עולם במיינקראפט. הקניית מיומנויות תכנות: לולאות, התניות, משתנים, פונקציות. פיתוח חשיבה מחשובית לפתרון בעיות. תכנון תהליכים ליצירת פרוייקטים. פיתוח ראיה מרחבית בתוך משחק המיינקראפט. מפגשים 8-1 מבוא לתכנות ויזואלי באמצעות Scratch הכנה לתכנות מיינקראפט. מבוא לפיתוח משחקי מחשב וסרטוני אנימציה אינטראקטיביים. בחלק זה של התוכנית הילדים ילמדו כלי לפיתוח משחקי מחשב - Scratch. בחלק זה של התוכנית נכיר את המושגים הבאים: ❖ תכנות ❖ אלגוריתם ❖ ציר המספרים ❖ תזמון ❖ מספרים חיוביים ומספרים שליליים ❖ שברים ❖ לולאות והתניות ❖ יצירת אנימציה מפגשים 24-9 היכרות עם תכנות מיינקראפט מפגש 9 הכנת סביבת עבודה כניסה לעולם Computing with Minecraft - Agency הסבר מה זה תכנות ללמוד את הבסיס של משחק מיינקראפט שימוש בפקודות צ'אט בתוך המשחק מפגש 10 Agency(עד לחקירת הINVENTORY של הסוכן) תכנות פקודות צ'אט תכנות הסוכן להגיע למטרה מפגש 11 Agency חלק שני תכנות הסוכן להריסת בלוקים תכנות הסוכן להשתמש במלאי לבנייה בניית גשר במיינקראפט תכנון עיר מפגש 12 כתיבת קוד ליצירת כבישים ש.ב: להוסיף רמזורים, מכוניות(ללא קוד) פסים לבנים? מפגש 13 חזרה קצרה על שיעור הכבישים כתיבת קוד ליצירת בית בכלים תכנותיים(קומה ראשונה/ כל קירות הבית) מפגש 14 סיום הבית ש.ב: עיצוב הבית מבפנים בניית פארקים ומקומות בילוי מפגש 15: תכנות גדרות של הפארק באמצעות לולאות. מפגש 16: תכנות בניית מזרקות בפארקים פיתוח הראיה המרחבית מפגש 17: שתילת פרחים בפארקים באמצעות קוד - לולאות והתניות בניית גן חיות מפגש 18: תכנות בנייה של שער כניסה לגן חיות בעזרת שימוש ב-API של Minecraft מפגש 19: תכנות שבילים בגן חיות - שימוש ב-API של Minecraft מפגש 20: תכנות בנייה של מתחמי חיות ואכלוס חיות מפגש 21: בניית צריחים מפגש 22: בניית חומות מפגש 23: סיום בניית הטירה מפגש 24: תחרות טירות וקהוט מסכם *שינויים יכולים להתרחש באופן דינמי בהתאם לקבוצה.


bottom of page