תוכנית שנתית - כיתות ג' - ד'

להרשמה

במהלך השנה הילדים יחשפו לעולם ההייטק ופיתוח התוכנה, יקבלו בסיס חזק במושגי יסוד של תכנות. התוכנית מפתחת את היכולות הריאליות של הילדים, את החשיבה הלוגית, מחזקת את היכולות במתמטיקה, במדעים וכמובן באנגלית.

התוכנית פותחה על ידי מהנדסי תוכנה, מבוססת על ניסיון רב בפיתוח תוכנה ולימוד ילדים ובני נוער בתחום זה. החומרים מועברים בצורה מאוד חוויתית ומהנה!

שימו לב! יש להגיע למפגש עם מחשב נייד אישי.

סילבוס התוכנית

רחוב וייצמן 2, באר שבע. המפגשים פרונטלים!

איפה?

תשלום חודשי של 306 ש"ח

כמה?

ימי חמישי בשעות 16:00-17:00.

תקופת הקורס היא ספטמבר עד יוני

סה"כ 36 מפגשים באורך כשעה.

מתי?

פיתוח חשיבה לוגית, הכרת מושגי תכנות, עבודה על אלגוריתמיקה, תרגול אינטנסיבי של החומר הנלמד בעזרת מגוון כלים המיועדים לילדים. בחלק זה של התוכנית נכיר את הנושאים הבאים - אלגוריתם, תוכנית, ולולאות

מפגש 1-6 (Code.org):

מבוא לפיתוח משחקי מחשב וסרטוני אנימציה אינטראקטיביים. בחלק זה של התוכנית הילדים ילמדו כלי לפיתוח משחקי מחשב - Scratch. נתמקד בפיתוח סרטוני אנימציה. נתכנן סיפורים, נעצב ונתכנת סרטונים בעזרת מושגי התכנות שרכשנו. בחלק זה של התוכנית נכיר את הנושאים הבאים: ציר המספרים, תזמון, מספרים חיוביים ומספרים שליליים, שברים, לולאות, התניות, ויצירת אנימציה.

מפגש 7-14: Scratch

נעצב וניצור משחקי מחשב שנוכל לחלוק עם חברים שלנו! בחלק זה נתמקד בפיתוח משחקי מחשב. נלמד מהו התהליך של פיתוח תוכנה וניצור את המשחקים הבאים: משחק מבוך, משחק 2 שחקנים, משחק יריות, משחק פלטפורמה.

מפגש 15- 20: Scratch

אחרי שהכרנו את יסודות התכנות ורכשנו אנגלית טכנית לטובת כתיבת קוד, נחשף לעולם המיינקראפט אדיוקיישן שבו נשתמש כפלטפורמה לכתיבת קוד שתוצאותיו יהיו בניית מודלים ומבנים תלת מימדיים בתוך משחק.
שלב זה משלב ראיה חשיבה לוגית,ראיה מרחבית, אנגלית טכנית, והכרות עם שפת תכנות javascript.

מפגש 21-30: פלטפורמת משחקים המבוססים מיינקראפט

הכרת תרשימי זרימה, אפיון הפרויקט, הכרת תהליכי פיתוח תוכנה ועבודת צוות, עבודה על פיתוח הפרויקט על בסיס אפיון, שיעור שיא משחקי קהוט וקבלת תעודות.

מפגש 31-36: עבודה על פרויקט גמר